onsdag 5 juni 2013

Vårtur inför besiktningen + besiktningen själv

Idag har jag besiktat lastbilen för fjärde gången och det blir inte lättare med tiden, det är alltid en nervbitande upplevelse! Denna gång gick det också vägen som tur var, hurra hurra! Den enda plumpen i protokollet var att höger strålkastare lyste lite för lågt, men det kunde jag justera väl tillbaka i ladan. I söndags tog jag mig även en tur för att skorva av bromsarna lite...

Eftersom macken i Värö dels är för långt borta och dels nedmonterad har jag fått hitta en ny favoritmack - i Harlösa!

Revingevägen...

...bara kor och jag!
Vådlig tur? 

Segerbilden utanför besiktningen i Eslöv. De var väldigt snälla och tillmötesgående!
Ok! Dags att släppa bomben: någon som vill köpa den? Schysst som det ändå är med en stor lastbil från 1969 så får jag erkänna att intresset har falnat lite den senaste tiden... Hör av er. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar